V-Strom 1000 with HRT HIGH SUSPENSION

Wie bekommt man eine V-Strom mehr OFFROAD tauglich? In dem man ihr das HIGH SUSPENSION Fahrwerk von Hessler Rallye Team einbaut! ­čĺ¬ made by #hesslerrallyeteam

Das es nicht immer gleich ein Komplettumbau sein muss, zeigt die V-Strom 1000 von Klemens sehr gut:
F├╝r mehr offroadtauglichkeit haben wir die Fu├črasten und Schalt - sowie Bremspedal verbessert, stabile Handprotektoren verbaut, ein K├╝hlerschutz montiert und...

das aller -aller-wichtigste :-)
- das HRT HIGH SUSPENSION Fahrwerk verbaut!
Statt magerer 160mm Federweg vorn und hinten sind nun 200mm geboten, dazu entsprechend mehr Bodenfreiheit.

Zusammen mit dem bereits vorhandenen Motorschutz und Tanksturzb├╝gel ist die "Gro├če Strom" nun auch f├╝r unbefestigten Untergund hervorragend ausger├╝stet.

Piste, wir kommmennnnnnnnnnnnnnnn ...

-----------------------

How do you get a V-Strom more OFFROAD compatible? By installing the HIGH SUSPENSION chassis from Hessler Rallye Team! ­čĺ¬ made by #hesslerrallyeteam

The V-Strom 1000 from Klemens shows very well that a complete conversion is not always necessary:
For more off-road suitability, we have improved the footrests and gear and brake pedals, installed stable hand protectors, fitted a radiator guard and...

the most important thing of all :-)
- the HRT HIGH SUSPENSION chassis!
Instead of 160mm suspension travel in front and rear, now 200mm are offered, plus more ground clearance.

Together with the already existing engine protection and tank crash bar the "BIG Strom" is now also excellently equipped for unpaved ground.

Gravel road.. here I am ! :-)


Kommentare